Službena stranica SZP
21312 Podstrana | Strožanačka cesta 20
091 544 33 03
13 lis., 2020 359 Pregleda

U povodu zatvaranja ceste kroz Zakučac (20): TONSKI ZAPIS NASTUPA ING. IVANA VULIĆA U PROGRAMU RADIO BRAČA

Slučaj je htio da jubilarni 20. prilog Saveza za Poljica potaknut najavljenim zatvaranjem državne ceste DC-70 kroz Zakučac prije nepuna dva mjeseca pripadne čovjeku koji je najupućeniji u prometnu problematiku Poljica i cijele splitske aglomeracije – dipl. ing. građ. Ivanu Vuliću, stručnjaku koji je cijeli radni vijek proveo u Hrvatskim cestama d.o.o. i Hrvatskim autocestama d.o.o. na izgradnji najzahtjevnijih objekata prometne infrastrukture kao što su tuneli, vijadukti i mostovi na autocesti A1.
 
Uz nebrojene pisane komentare i dopise upućene nadležnima od predsjednika Vlade RH, resornoga ministra prometa, uprave Hrvatskih cesta, županijske ispostave HC te vodećih ljudi regionalne i lokalne samouprave, ing. Vuliću jučer se napokon ukazala prilika da se posredovanjem Radio Brača (hvala novinaru Siniši Vickovu i RB) i uživo obrati poljičkoj i hrvatskoj javnosti te stručnom argumentacijom potkrijepi plebiscitarni zahtjev žitelja Poljica za prioritetnom izgradnjom tunela kroz Lisičinu umjesto zatvaranja uvodno spomenute ceste kroz Zakučac.
 
Govoreći o uplitanju politike u struku i nedoraslosti Hrvatskih cesta d.o.o. kao investitora ovome izazovu te o svim aspektima izgradnje tunela kroz Lisičinu koji je moguće izgraditi u svega 50 dana za samo sedam milijuna kuna što je manje od šteta koje bi nastale nepotrebnim zatvaranjem ceste kroz Zakučac, ing. Vulić je ukazao i na brojne druge prometne i infrastrukturne probleme zavičajnih Poljica te o potrebi zajedništva svih Poljičana i ostalih žitelja Poljica kako bi se oni rješili, a Poljica izborila za budućnost kakvu svojom poviješću i svojim resursima zaslužuju.
 
Tonski zapis razgovora koji je s članom Saveza za Poljica ing. Vulićem vođen u splitskome studiju Radio Brača u ponedjeljak 12. listopada 2020. u 10.15 sati dostupan je na poveznici https://youtu.be/SRvnHKUPgOE
10 lis., 2020 420 Pregleda

U povodu zatvaranja ceste kroz Zakučac (19): ČVOR ‘OMIŠ’ – SLUŽBENO I ALTERNATIVNO RJEŠENJE

Kao ilustraciju tvrdnje iz prethodne objave br. 18 da Hrvatske ceste i njihov ravnatelj Josip Škorić svojim postupcima i izjavama siluju ne samo činjenice i zdravi razum nego i životne potrebe žitelja Poljica i Omiša kako bi na njima ‘štedjeli’, donosimo usporedni prikaz službenog (važećeg) i alternativnog prijedloga rješenja čvora ‘Omiš’ inž. Ivana Vulića i suradnika (na koji se nitko od nadležnih ni osvrnuo nije!) iz kojega se to najbolje vidi.

Stoga još jednom ponovimo: koliko god važan bio tunel kroz Lisičinu zajedno s novom trasom državne ceste DC-70 u njenom ishodišnom dijelu (na skici desno označena smeđom bojom) jednako ili više je važno što službeno rješenje čvora ‘Omiš’ (skica lijevo) ne udovoljava prometnim potrebama ni Poljičana ni Omišana zato što suluda račva u tunelu „Komorjak“ ne omogućuje DVOSMJERAN promet nego samo tzv. IZLIJEVANJE prometa iz smjera Makarske na jadnu poljičku cestovnu infrastrukturu, dok vozilima iz smjera Dugoga Rata (Splita) UVJETUJE NASTAVAK VOŽNJE do Ravnica da bi tek POVRATNOM vožnjom kroz središte Omiša(!) ta ista vozila nastavila put do svojih poljičkih odredišta odnosno do autoceste A1 i čvora ‘Blato n/C’.  

Za razliku od službenog rješenja čvora ‘Omiš’ po kojemu se, nažalost, upravo izvode radovi na omiškoj zaobilaznici, alternativno rješenje na skici desno OMOGUĆUJE odvijanje prometa u SVIM smjerovima i to bez narušavanja vizure Mošnice, Babnjače i Komorjaka, trorogog uresa grada Omiša s poljičke strane koji će, izgradili se njihovim obroncima brza cesta kako su HC naumile, u budućnosti biti poprište novih odrona i sanacija.

Drumovi će poželjeti Turaka, al’ Turaka više biti neće. Zamijeniše ih Hrvatske ceste d.o.o.!

Napomena: obe priložene varijante prometnog rješenja čvora ‘Omiš’ dostupne su u većem formatu na http://poljica.hr/o-drzavnoj-cesti-d8-stobrec-omis-kroz-poljica/

09 lis., 2020 209 Pregleda

U povodu zatvaranja ceste kroz Zakučac (18): SILOVANJE ČINJENICA I ZDRAVOGA RAZUMA

Iz mnoštva dezinformacija s raznih strana kojima je zajednički cilj osporiti argumente žitelja Poljica i gospodarstvenika iz poslovne zone Zakučac za prioritetnom izgradnjom tunela kroz Lisičinu umjesto zatvaranja kanjonskoga dijela državne ceste DC-70 izdvajamo zacijelo najlicemjerniju među njima koju je izgovorio predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić rekavši da će, citiramo, ovaj projekt (odnosi se na obilaznicu Omiša) u konačnici imati najveće pozitivne učinke na ljude koji ovdje žive.

Drugim riječima, prvi čovjek Hrvatskih cesta smatra pozitivnim po žitelje Zakučca i ostatka Poljica skorašnje preusmjeravanje prometa s Jadranske magistrale na cestovnu infrastrukturu Poljica iz doba Franje Josipa I. jer će se, eto, na taj način prometno rasteretiti središte Omiša i dionica Jadranske magistrale od Omiša do Stobreča koja je godinama najopterećenija prometnica u državi.

O štetnim posljedicama po zdravlje Poljičana i njihovu sigurnost u prometu, o zagađivanju njihova okoliša, o narušavanju postojeće kvalitete njihova življenja, o remećenju njihove svakodnevnice zbog višekratnog nepotrebnog zatvaranja ceste kroz Zakučac, o nadoknadi šteta njima i gospodarstvenicima čije će poslovanje biti ugroženo, gospodin Škorić nije rekao ništa.

Također ništa nije rekao ni o razlozima zbog kojih Hrvatske ceste uporno ne grade brzu cestu Stobreč-Omiš ili barem njenu najkritičniju dionicu čvor ‘TTTS’-čvor ‘Grljevac’ koja je godinama prioritet svih prometnih prioriteta u Hrvatskoj i za koju je odavno izdana čak i građevinska dozvola, a što je posljedično uvjetovalo potrebu za ‘hitnom’ izgradnjom obilaznice Omiša i to s nizom nelogičnih i nefunkcionalnih prometnih rješenja. Najnenormalnije među njima svakako je račva u tunelu „Komorjak“ (!) koja onemogućuje dvosmjeran promet nego samo tzv. izlijevanje prometa iz smjera Makarske na neprimjerenu poljičku cestovnu infrastrukturu, dok vozilima iz smjera Dugoga Rata (Splita) uvjetuje nastavak vožnje do Ravnica da bi tek povratnom vožnjom kroz središte Omiša ta ista vozila nastavila put do svojih poljičkih odredišta odnosno do autoceste A1 i čvora ‘Blato n/C’.

Zbog svega navedenoga samo jedna riječ odgovarajuće opisuje odnos i ponašanje Hrvatskih cesta prema Poljicima i Poljičanima, a to je ‘silovanje’ činjenica i zdravoga razuma! I zato žiteljima i gospodarstvenicima Poljica i Omiša na čelu s poljičkim mjesnim odborima ne preostaje drugo nego objediniti sve svoje snage u pravednoj i zakonitoj borbi za svoja ljudska i građanska prava te snagom argumenata primorati nadležne na svim razinama da se zauzmu za razumna, funkcionalna i dugoročno održiva rješenja nasuprot samovolji i štetnim improvizacijama Hrvatskih cesta.  

Napomena: ovaj tekst je dostupan i na https://web.facebook.com/Savez-za-Poljica-1150774415067736

09 lis., 2020 77 Pregleda

U povodu zatvaranja ceste kroz Zakučac (17): UMJESTO PRIHVATLJIVOGA RJEŠENJA, ŠKORIĆ NUDI TEK STRPLJENJE

“Ljudi su izmanipulirani pričama o tunelu”, izjavo je prema pisanju Dalmatinskog portala predsjednik Uprave HC-a Josip Škorić te mrtav-hladan nastavio s manipuliranjem javnosti tvrdnjom da se “prije četiri godine u Omišu prosvjedovalo zato što se ne radi cesta, a danas se prosvjeduje zato što se zbog nastavka projekta mora zatvoriti cesta”.
 
Ovo su, dakle, riječi čovjeka koji je u nedavnome razgovoru za isti portal jednako mrtvo-hladno izjavio kako je u državnome poduzeću kojim on već drugi mandat zaredom rukovodi “netko prije par godina pustio da sve dozvole za brzu cestu Omiš-Split isteknu”, ali i to “da nema smisla tražiti krivce i alibije”.
 
Stoga ne čudi što u svojoj najnovijoj izjavi Škorić iznova obmanjuje javnost motivima prosvjeda u Omišu namjernom zamjenom teza s obzirom na činjenicu da se prije četiri godine u Omišu prosvjedovalo zbog tko zna koje po redu odgode izgradnje brze ceste Stobreč-Omiš, a jučer zbog posljedica te iste odgode odnosno negradnje.
 
Najviše, međutim, čudi što tom istom čovjeku povjerenje i nadalje ukazuju svi redom od premijera i resornoga ministra do manje-više svih vodećih ljudi i vijećnika regionalne i lokalne samouprave, među kojima je bilo i još ih ima i onih s područja najviše stradalih Poljica.
 
No najbolje će biti da sami pročitate Škorićevo jučerašnje obraćanje javnosti u kojemu svojim očitovanjem o problemu koji tišti tisuće žitelja s područja Poljica i poduzetnike ovoga dijela Grada Omiša umjesto svima prihvatljivoga rješenja nudi tek strpljenje potvrđujući usput i sve naprijed navedeno. Vidi: https://dalmatinskiportal.hr/vijesti/omis/77023…
07 lis., 2020 219 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (14): HRVATSKE CESTE NE MARE ZA POTREBE ŽITELJA POLJICA

Iako se netom održani prosvjed žitelja Poljica i privrednika iz poslovne zone Zakučac može smatrati uspjelim po broju sudionika s obzirom na vremenske i druge okolnosti te odjekom njihovih poruka u javnosti, informacije sa sastanka gradonačelnika Omiša Ive Tomasovića i predsjednika uprave Hrvatskih cesta Josipa Škorića kojima raspolaže Savez za Poljica, ne nude gotovo nikakve razloge za zadovoljstvo.
 
Spomenuti sastanak održan je na gradilištu omiške obilaznice u kontejnerima izvođača radova Strabaga, a uz spomenute Škorića i Tomasovića sastanku su nazočili samo inženjeri iz Hrvatskih cesta (Legac, Matijević i Drmić) i Strabaga (Pavić, Milardović i Radić) te nadzorni inž. Pero Karađole. Sastanku je nepozvan nazočio i predstavnik Saveza za Poljica inž. Ivan Vulić koji je na taj načio jedini zastupao interese žitelja Poljica s obzirom da su organizatori prosvjeda i predstavnici poljičkih mjesnih odbora ostali nepozvani jer njih, navodno, zastupa omiški gradonačelnik.
 
Po završetku jalove rasprave koja se iscrpljivala oko sanacije litice i o troškovima korištenja brodica za prijevoz namjernika po zatvaranju ceste, ali ne i o zahtjevu građana za prioritetnom izgradnjom tunela kroz Lisičinu koji je ostavljen za neka druga vremena, za riječ se javio inž. Vulić koji je nazočne još jednom upozorio na potpuno pogrešan pristup u rješavanju ovog i drugih prometnih problema na području Poljica naglasivši da će nepotrebno stvoreni troškovi zbog zatvaranja ceste i posljedično gubici u privredi višestruko nadmašiti vrijednost tunela koji se i bez zatvaranja kanjonskoga dijela DC70 može izgraditi u kratkome roku samo što je potrebno – znati, htjeti i raditi.
 
Međutim, vi, ovdje nazočna gospodo, napose bivše kolege iz HC na čelu s vašim predsjednikom uprave g. Škorićem – zaključio je inž. Vulić – niti znate, niti želite, niti radite kako bi trebalo unatoč nebrojenim pisanim i usmenim upozorenjima koja su vam na razne načine dostavljena tijekom posljednjih desetak i više godina.
 
Zaključno, Hrvatske ceste će se po svemu sudeći i ovoga puta oglušiti o pravedne zahtjeve žitelja Poljica, pa Poljičanima, čini se, opet nema druge nego uzdati se u se i u svoje kljuse! No pitanje je da li će i kad Poljičani to osvijestiti.
 
 
07 lis., 2020 103 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (13): BURNE PORUKE S MIRNOG PROSVJEDA

Kišnome vremenu usprkos te usprkos ranije objavljenoj odgodi zatvaranja ceste kroz Zakučac, upravo je održan (srijeda, 5. listopada 2020. u 10 sati) mirni prosvjed žitelja Poljica i Omiša te poduzetnika iz poslovne zone Zakučac na pješačkome prijelazu s poljičke strane mosta preko Cetine u Omišu u kojemu je sudjelovalo više stotina prosvjednika.
 
Desetminutnom šetnjom preko spomenutog pješačkog prijelaza ogorčeni građani su poručili investitoru Hrvatskim cestama, politici koja njima upravlja i svekolikoj javnosti kako im je dosta prometnih improvizacija na štetu Poljica i kako su ovoga puta odlučni u namjeri da se iznađe primjereno rješenje njihovih problema, a to je bezuvjetno probijanje tunela kroz Lisičinu i to bez zatvaranja ceste kroz Zakučac kako se nepotrebnim obilascima preko Strožanca odnosno Pavića mosta ili Dubaca ne bi iznova remetio njihov svakodnevni život i rad.
06 lis., 2020 84 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (11): PRIVREMENO SE ODGAĐA ZATVARANJE CESTE KROZ ZAKUČAC

Prema informaciji koju je javnosti proslijedila glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić, privremeno se odgađa zatvaranje ceste kroz Zakučac dok se ne iznađe alternativno rješenje za prijevoz učenika iz mjesta stanovanja do njihovih škola. S tom ‘svetom’ zadaćom sutra bi se, navodno premijerno, u Omišu trebao ukazati i prvi čovjek HC Josip Škorić koji će vjerojatno u to svrhu angažirati omiške barkariole kako bi čamcima za spašavanje ‘spasili’ Hrvatske ceste od pravednoga ‘gnjeva’ Poljičana. Hoće li i brojni zaposlenici poslovne zone Zakučac barkom (ili možda trajektom?) preko Cetine do svojih radnih mjesta, ne znamo, ali znamo da će svi ostali morati okolo naokolo preko Strožanca odnosno Dubaca, po vlastitome izboru.
 
Ukratko, ova privremena odgoda zatvaranja vitalne prometnice kroz Zakučac nije ništa drugi nego još jedan demagoški pokušaj Hrvatskih cesta da u javnosti ostave dojam skrbi za građane i njihove potrebe jer nije motivirana iskrenom namjerom da se pristupi jedinom pravom rješenju, a to je prethodna izgradnja tunela kroz Lisičinu.
 
I zato poziv na sutrašnji prosvjed ostaje na snazi pa se svakako odazovite u što većemu broju neka g. Škorić vidi da još ima onih koji razmišljaju svojom glavom.
06 lis., 2020 102 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (10): ČUVAJ SE HRVATSKIH CESTA I KAD TI DAROVE DONOSE

U povodu opetovanih zahtjeva Poljičana za izgradnjom tunela od 350 metara kroz Lisičinu kojim bi se omogućio nastavak radova na omiškoj obilaznici bez zatvaranja državne ceste D70, investitor Hrvatske ceste d.o.o. prema pisanju Dalmatinskog portala u tekstu pod naslovom “Buna u omiškom zaleđu” od 5. listopada 2020. kažu, citiramo, kako sa zahtjevom za tunelom nisu upoznati te da su napravili sve kako bi se došlo do nekakvog boljeg rješenja, ali bez uspjeha. Završen citat.
 
Osim što u širokome luku zaobilaze istinu s obzirom da su u samo posljednjih nekoliko godina zaprimili na desetke dopisa inž. Ivana Vulića, a potom i Saveza za Poljica te jedan potpisan od 18 mjesnih odbora s područja Poljica u kojima su upozoreni na sve manjkavosti i štetne posljedice prometnih rješenja koje nam jednostrano nameću, Hrvatske ceste su uporno ignorirale i sve apele za održavanjem stručnog okruglog stola u Omišu na kojemu bi se argumentirano raspravila i druga alternativna rješenja, uključivo i spomenuti tunel, u cilju iznalaženja onih najboljih i svima prihvatljivih.
 
Ignoriranjem nas i naših prijedloga, odgovorni u Hrvatskim cestama odaju svoj ljudski karakter, međutim, citiranom tvrdnjom da „sa zahtjevom za tunelom nisu upoznati te da su napravili sve kako bi se došlo do nekakvog boljeg rješenja“ zapravo priznaju da niti što znaju niti se trude da saznaju jer su svjesni da za svoj rad i ponašanje ne odgovaraju građanima koji ih plaćaju nego politici kojoj služe. Posljedice takvog bahatog pristupa su nefunkcionalna i neracionalna prometna rješenja kojima nas siluju, a koja su čak i kratkoročno neodrživa.
 
Nastavljajući u tom istom bahatom i licemjernom tonu, Hrvatske ceste „mole građane za strpljenje jer su“ – kako prenosi Dalmatinski portal – „radovi dio projekta koji će dugoročno donijeti mnoge pozitivne učinke za kraj”.
 
Gospodo iz Hrvatskih cesta, molimo obznanite što prije poljičkoj i hrvatskoj javnosti koji to pozitivni učinci za poljički kraj proizlaze iz vašeg beskonačnog odgađanja gradnje brze ceste Stobreč–Omiš i posljedičnog preusmjeravanja prometa s Jadranske magistrale na cestu poljičkoga neimara Alfonsa Pavića s kraja 19. i početka 20. stoljeća koja spaja istok i zapad Poljica s ogrankom prema Omišu?
 
Uvodno spomenuti tekst Dalmatinskog portala dostupan je na https://dalmatinskiportal.hr/…/buna-u-omiskom…/76826
05 lis., 2020 129 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (9): PISMO UPOZORENJA NADLEŽNIMA

Učinak jučerašnjega sastanka mjesnih odbora s područja Grada Omiša i poslovnih subjekata poslovne zone Zakučac je predmetno pismo naslovljeno na predsjednika uprave Hrvatskih cesta Josipa Škorića i resornoga ministra prometa Olega Butkovića te dato na znanje Tehničkoj ispostavi Hrvatskih cesta u Splitu, SD županu Blaženku Bobanu, omiškome gradonačelniku Ivi Tomasoviću i predsjedniku omiškoga Gradskoga vijeća Zvonku Močiću, u kojem se traži njihovo žurno očitovanje u povodu najavljenog zatvaranja prometa u kanjonskome dijelu državne ceste D70

 

S obzirom da je pismo poduže, sadržaj istog dostupan je ovdje.

 

Kako je Savez za Poljica posljednjih godina uputio na desetke sličnih pisama na iste naslove, uključivo i naslov predsjednika Vlade RH, naravno da podržavamo i predmetno pismo ali s tom razlikom što predlažemo bezuvjetnu odgodu zatvaranja ceste kroz Zakučac dok ne bude u funkciju tunel kroz Lisičinu jer isti je moguće izgraditi i bez zatvaranja spomenute prometnice i to u manje od dva mjeseca. No kako ovime zalazimo u stručnu raspravu, tražili smo i tražimo hitno sazivanje stručnog okruglog stola u Omišu na kojemu bi se ove stvari raspravile i iznašla najbolja rješenja i to ne samo po pitanju kanjonskoga dijela državne ceste D70 nego i po svim drugim gorućim pitanjima u vezi sa izgradnjom obilaznice Omiša, a napose o uvjetima pod kojima je koliko-toliko prihvatljivo preusmjeravanje prometa s Jadranska magistrale na nejaka cestovna pleća srednjih Poljica. To se u prvome redu odnosi na neophodnu izgradnju obilaznica svih većih srednjopoljičkih naselja (Naklice, Tugare i Srinjine s jedne te Gata, Čišla, Ostrvica i Zvečanje s druge strane) kako ne bi bilo ugroženo zdravlje i životi te postojeći uvjeti života i stanovanja njihovih žitelja. 

 

Jednako tako ne smije se zaboraviti na nedavnu sramotnu ‘rekonstrukciju’ derutne županijske ceste Bisko-Blato n/C kroz Gornja Poljica koju je prijeko potrebno temeljito rekonstruirati sukladno postojećemu projektu jer ovakva kakva jest samo ilustrira maćehinski odnos Splitsko-dalmatinske županije prema Poljicima i Poljičanima od kojih mnogi još uvijek nemaju ni vode ni struje iako im Cetina prolazi dvorištem. 

 

Drugim riječima, u rješavanju aktualnog kao i svih drugih životno važnih problema, Poljičani i drugi žitelji Poljica moraju se držati zajedno jer u protivnome će se samo nastaviti agonija žitelja nekoć slavne Poljičke Republike. Stoga na predmetni problem moramo gledati kao na priliku za zajedništvo svih Poljičana i ostalih žitelja Poljica u borbi za bolje sutra i to ne samo njih nego i Poljicima nadležnih gradova i općina koji to još uvijek, nažalost, ne shvaćaju.

04 lis., 2020 122 Pregleda

U povodu najave zatvaranja ceste kroz Zakučac (8): PRAVEDNA BORBA POLJIČANA ZA PRAVO NA NORMALAN ŽIVOT I RAD

 
Za danas, nedjelju 4. listopada 2020. u 14 sati, najavljen je skup građana u Gatima na kojemu će žitelji Srednjih Poljica zajedno s gospodarstvenicima iz poslovne zone Zakučac i drugim zainteresiranim skupinama i pojedincima s područja Poljica i Omiša pokušati iznaći rješenje kojim bi se spriječilo nepotrebno zatvaranje kanjonskoga dijela državne ceste D70 u Zakučcu zbog radova na omiškoj obilaznici.
 
Ne radi se, dakle, tek o ‘mještanima naselja uz Cetinu’ kako naslov priloženoga članka iz današnje Slobodne Dalmacije minorizirajuće sugerira nego o brojnoj i značajnoj skupini žitelja s područja Poljica i Omiša među kojima je i više od tisuću onih kojima je ozbiljno ugroženo svakodnevno funkcioniranje bilo da je riječ o djeci predškolskog i školskog uzrasta, odraslima i njihovim potrebama ili zaposlenicima među kojima ima i onih kojima prijeti gubitak radnoga mjesta zbog otežanoga poslovanja njihovih tvrtki.
 
Jednako tako se ne radi ni o kakvoj ‘prijetnji’ kako naslov spomenutoga članka također insinuira nego o jedinom preostalom načinu borbe žitelja ovoga dijela Poljica za svoja građanska i ljudska prava koja su im ugrožena samovoljom investitora Hrvatske ceste d.o.o. i izostankom sluha za njihove probleme od strane nadležnih i odgovornih institucija i pojedinaca.
 
Stoga valja podsjetiti na činjenicu da je skupina od čak 18 mjesnih odbora s područja Poljica još 5. ožujka 2019. uputila zamolbu ministru Olegu Butkoviću za održavanje stručnog okruglog stola na kojemu bi se preispitala valjanost ponuđenih prometnih rješenja na području Poljica te Poljičanima i drugim žiteljima Poljica napokon objasnilo što i kako se namjerava graditi u njihovome dvorištu, no odgovora iz nadležnoga ministarstva do dana današnjega – nisu dobili! Spomenuta zamolba dostupna je na http://poljica.hr/…/Zamolba-ministru-prometa-O.-Butkovi…
 
Kao i u svim dosadašnjim prigodama, Savez za Poljica izražava potporu najavljenom skupu i legitimnim zahtjevima žitelja Poljica za normalnim uvjetima života i rada tim više što ne postoje baš nikakvi razlozi da se forsira aktualno nefunkcionalno prometno rješenje nauštrb prijedloga poljičkih stručnjaka koji se duže od jednoga desetljeća zalažu za prioritetnu izgradnju kanjonskoga tunela što je ne samo financijski isplativije nego je dugoročno i jedino održivo rješenje.