Kako je svima poznato da se većina mještana Krila te gotovo svi otočani argumentirano suprotstavljaju izgradnji spomenute luke zbog mogućih devastacija okoliša i vrijednih arheoloških lokaliteta na trasi glavne i pristupne ceste, zbog bojazni od ugrožavanja egzistencije građana koji se bave turizmom i kvalitete života na tom području, a otočani zbog udaljenosti od gradskih sadržaja i duže plovidbe, nije teško zaključiti da od ove prometnice, na žalost ili na sreću, još zadugo neće biti ništa. Jasno je to i investitoru Hrvatskim cestama, pa zato užurbano vrše pripreme za što skorije puštanje u tranzitni promet tzv. zaobilaznice kroz srednja Poljica.
Također je posve neshvatljivo zbog čega je iz projekta brze ceste prema Omišu izbačena dionica čvor „TTTS“ – čvor „Grljevac“ na kojoj su radovi započeti u studenome 2007. i na zahtjev Hrvatskih cesta d.o.o. obustavljeni u lipnju 2011. nakon utrošenih 50 milijuna kuna (usput, započeti rotor na TTTS-u danas je obično smetlište). Zato je investitor dužan javnosti objasniti zašto se započeti radovi jednostavno ne nastave s obzirom da ova dionica prometno servisira turistički najrazvijenije područje poljičkog uzobalja s nekoliko hotela i stotinama turističkih apartmana, tim više što valjana građevinska dozvola već odavno postoji?
Zaključno, improviziranje i poigravanje s ovim gorućim problemom čemu godinama svjedočimo nedopustivo je i sa stajališta struke i sa stajališta digniteta prema žiteljima Poljica, županije i brojnim turistima kojih se ovo sudbinski tiče. I zato je 18 mjesnih odbora s područja Poljica razložno zatražilo održavanje sastanka s ministrom prometa Olegom Butkovićem kako bi bez posredovanja medija i raznih glasnogovornika saznali kakva im je doista sudbina namijenjena i kako bi se umjesto politike i politikanata napokon čuo glas struke koja je posve marginalizirana.