
Sad je napokon jasnije zašto se potpredsjednik hrvatske Vlade i ministar prometa Oleg Butković i predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić uporno ne odzivaju na ponovljeni poziv Grada Omiša za sudjelovanje u javnoj raspravi o prometnoj problematici na području Grada Omiša i (ne)izgradnji brze ceste Omiš-Split. Nemaju, naime, kad jer su zauzeti dovršetkom najskuplje hrvatske ceste D403 u Rijeci u dužini od 3,2 kilometra kojom će se nakon tri godine od početka gradnje spojiti riječka luka s autocestom u čvoru Škurinje. Premda izgradnja ove tehnički zahtjevne prometnice stoji čak 60 milijuna eura (pola milijarde kuna), Grad Rijeku će stajati nula kuna i eura zato što je u 85-postotnom iznosu financirana iz EU-fondova, dok će 15 posto platiti država. Ona ista država koja desetljećima nema ni novca ni vremena niti za nastavak 2011. naprasno prekinutih radova na dionici čvor „TTTS“ – čvor „Grljevac“ sa spojem na Jadransku magistralu premda se radi o najopterećenijoj prometnoj dionici u Hrvatskoj. No zato nas obilato zasipaju obećanjima koja, očito je, padaju na plodno tlo.
Zato još jednom čestitamo riječkoj gradskoj i županijskoj upravi te Hrvatskim cestama na najnovijemu u nizu uspješnih projekata na širem području Grada Rijeke (više u priloženom članku D. Šarca iz današnje SD).