Ponavljanje je, kažu, majka znanja pa ponovimo: da su čelnici Hrvatskih cesta d.o.o. i njihovi stručnjaci bili mudriji ili barem manje bahati pa saslušali promišljanja i prijedloge domaćih stručnjaka koji neusporedivo bolje poznaju lokalne (ne)prilike i prometne potrebe, tunel „Lisičina“ bi se prvi izgradio i lišio sudionike u prometu pogibelji od odrona kamenja te omogućio najkraću moguću vezu središta Omiša i državne ceste D8 (Jadranska magistrala) sa Omiškom zaobilaznicom i nastavno autocestom A1 u čvoru „Blato n/C“. Kako se tunel „Lisičina“, nažalost, nije izgradio (i tko zna kad će?!), javnost mora znati da je samo na ophodnju, sanaciju i troškove alternativnog preusmjeravanja vozila i putnika pri svakom zatvaranju kanjonske dionice državne ceste D70 zbog radova ili odrona potrošen iznos dostatan za izbijanje tunela odnosno za prvu fazu njegove izgradnje.
Iz istog razloga ponovimo još jednom da je jednako važno što prije izgraditi i čvor „Zakučac“ te razmotriti novu trasu tunela (umjesto planiranog za koji je natječaj u tijeku) od spomenutog čvora prema Dugom Ratu čime bi se omogućilo odvijanje prometa u svim smjerovima, a ne samo tzv. izlijevanje vozila iz smjera Makarske na neuvjetnu D70. To bi, eto, u novonastalim okolnostima morali biti novi prioriteti!