U povodu jučerašnjeg, današnjeg, sutrašnjeg… riječju – svakodnevnog prometnog kolapsa na dionici Jadranske magistrale od Stobreča do Grljevca i dalje prema Omišu koji traje desetljećima – prilika je podsjetiti na činjenicu da se ova najopterećenija prometnica u Hrvatskoj počela graditi davne 2007. i to kao ishodišna dionica buduće brze ceste Split – Omiš o čemu svjedoči i obavijesna tabla Hrvatskih cesta d.o.o. (na slici) postavljena uz cestu prema TTTS-u. Ako pak od drače ne uspjevate pročitati što na tabli piše (a stanujete na području splitske aglomeracije), i sami snosite dio krivnje ali ne zato što draču niste pokosili nego zato što pokorno prihvaćate nebrojena lažna obećanja nadležnih i odgovornih o njenoj prioritetnoj i brzoj izgradnji.

I zato, dok puzite u koloni (a što ćete drugo nego puziti?!) razmislite o tome zašto su Hrvatske ceste d.o.o. kao investitor naprasno i bez obrazloženja obustavile već započete radove (uz prešutnu suglasnost SD županije i nadležnih gradova i općina) premda je ova u državi najneophodnija prometnica imala (kao što tekst pri dnu table s priložene slike svjedoči) izdanu građevinsku dozvolu, osigurana sredstva i odabrane izvođače? I zašto se u najkraćem mogućem roku radovi ne nastave?

Odgovor je, zapravo, vrlo jednostavan: zato što vi puzite (ne samo u koloni) i šutite!

Facebook Komentari