Da moderne prometnice, uključivo i tuneli, život znače, čini se da shvaćaju svi u Dalmaciji osim većine žitelja Poljica. Kažemo većine jer upućeni u ovu problematiku znaju da postoje pojedinci i udruge odnosno građanske inicijative koje već godinama vode svoje, a zapravo naše, manje-više uzaludne bitke za optimalniji razvoj prometne infrastrukture na području Poljica. Uzaludne zato što ogromna većina žitelja Poljica kao ni Poljicima nadležne općine i gradovi ne vrše potreban pritisak na nadležne i odgovorne (Ministarstvo prometa, Hrvatske ceste, SDŽ, ŽUC) da se i Poljicima omogući da prometno prodišu što je pretpostavka ne samo gospodarskog razvoja nego i sveukupno višeg standarda življenja.
Stoga valja podsjetiti da se prometna infrastruktura u Poljicima još uvijek bazira na ostavštini poljičkog neimara Alfonsa Pavića s kraja 19. stoljeća te na poodavno neuvjetnoj Jadranskoj magistrali koja je ljeti zbog refula vozila češće u zastoju nego novi Maslenički most zbog refula bure. Posljedice toga su prometna izoliranost Poljica u svim smjerovima, a napose unutar samih sebe, pa je i danas prava avantura iz pojedinih dijelova Poljica, npr. Gornjih, doputovati u vlastito upravno središte.
Međutim, i tako loše stanje nije i najgore što nam se moglo dogoditi jer najgore tek slijedi ‘izgradnjom’ zaobilaznice čvor TTTS – Srinjine – Tugare – Naklice – Omiš umjesto brze ceste čvor TTTS – čvor Grljevac – Dugi Rat – Omiš i državne ceste D-70 od Omiša do čvora Blato n/C.
No zato u Poljicima vlada idiličan mir dok se drugi uokolo nas, kako čitamo, svađaju kako bi našim zajedničkim novcima izgradili što više za svoj kraj i svoju budućnost.