Premda potpredsjednik Vlade RH i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković zasigurno zna da je izgradnja brze ceste između Splita (Solina) i Omiša do 2027. nemoguća misija, to ga ne priječi da – piše Vinko Vuković u današnjoj SD (u prilogu) – „iz godine u godinu govori budalaštine i lupeta gluposti“. „A opet,“ nastavlja Vuković, „zašto ne bi govorio budalaštine i lupetao gluposti kad može. I kad su ovcama budalaštine i gluposti uvijek bile draže od istine.“
Tek toliko da se distanciramo od ovaca, iznova pitamo uvaženoga potpredsjednika i ministra zašto se ne zauzme za nastavak radova na jedinoj dionici buduće brze ceste do Omiša koja bi se doista mogla izgraditi do 2027. – onoj od TTTS-a do Grljevca sa spojem na državnu cestu D8 (Jadransku magistralu) – za koju je još davne 2007. izdana sva potrebna dokumentacija i čijom bi se izgradnjom odmah prepolovile naše sadašnje prometne tegobe?
A da se je gospodin Butković ovoga proljeća odazvao na opetovani poziv Grada Omiša za sudjelovanje u javnoj raspravi na temu prometne problematike Poljica, Omiša i splitske urbane aglomeracije, još bismo ga priupitali o razlozima (ne)gradnje tunela „Lisičina“ na odronima podložnoj dionici državne ceste D70 u kanjonu Cetine, o (ne)gradnji rotora „Zakučac“ i novoga tunela prema Dugome Ratu kojima bi se omogućilo odvijanje prometa u svim željenim smjerovima nasuprot planiranome tunelu koji to ne omogućuje, o (ne)gradnji vjetrobrana na novoizgrađenome mostu „Cetina“, o (ne)gradnji tunela „Jurin kuk“ i lokalnih zaobilaznicā Gata, Tugara i Srinjina, o isforsiranome umetanju trajektne luke u Krilu u tzv. Multimodalnu platformu splitske aglomeracije i štošta drugoga. Ali od Butkovića, nažalost, ni glasa ni oglaska!
Propuštena je tako još jedna prilika da se razmjenom mišljenja dođe do optimalnih rješenja i spasi što se (još) spasiti dade.