Prije ili kasnije ali užežin skorašnjih parlamentarnih izbora najkasnije, Omiška će obilaznica zasigurno biti puštena u promet kako bi se pokušalo ublažiti nezadovoljstvo javnosti zbog beskrajnoga odugovlačenja sa izgradnjom brze ceste Stobreč-Dugi Rat-Omiš te pridobiti glasove onih birača koji se nadaju prometnome rasterećenju gradskoga središta Omiša i dionice Jadranske magistrale od Omiša prema Splitu. O posljedicama politikanskoga ‘kupovanja’ vremena i glasova birača projektom koji je prometno pogrešno koncipiran govori i najnoviji članak Vinka Vukovića objavljen u današnjemu izdanju SD.
U najkraćemu, projekt Omiške zabilaznice koju u naravi čine tuneli „Omiš“ i „Komorjak-sjever“ spojeni mostom „Cetina“ u jednu (nesuvislu) cjelinu, pogrešno je koncipiran zato što će u konačnici izostati izravna povezanost Poljica s Omišem i Omiša s Poljicima odnosno spojem na autocestu A1 u čvoru “Blato n/C“ pa će zaobilaznica služiti samo ‘izlijevanju’ prometa iz smjera Makarske na poljičke „seoske puteve koji magijom HDZ-a“ kako autor navodi u spomenutome članku, „izrastoše u državne ceste“. Stoga je za očekivati samo nove prometne probleme i tamo gdje ih (u toj mjeri) dosad nije bilo.
Da li je to razlog zbog kojega se ministar prometa Oleg Butković duže od dva mjeseca ne odaziva pozivu Grada Omiša za javnu raspravu ne znamo ali znamo da je zakonska obveza investitora (Hrvatske ceste d.o.o.) građane Omiša i Poljica informirati o tome što i kako se gradi u njihovome dvorištu te istovremeno saslušati dobronamjerne prijedloge koji još uvijek mogu ublažiti dugoročno posve izvjesne štetne posljedice.