Iz podužega intervjua predsjednika uprave Hrvatskih cesta Josipa Škorića za Dalmatinski portal objavljenoga 23. rujna 2020, izdvojili smo ulomak koji u uvodnim rečenicama ilustrira kako prvi čovjek tvrtke zadužene za upravljanje, građenje i održavanje državnih cesta doživljava ‘internu sabotažu’ vlastitih strateških projekata (“netko je prije par godina pustio da sve dozvole za brzu cestu Omiš-Split isteknu, ali nema smisla tražiti krivce i alibije”), dok u nastavku mrtvo-hladno poručuje kako ćemo se (valjda baš zato) načekati dok izgradnja brze ceste Omiš-Split dođe na red (“brza cesta Omiš-Split nešto je što po svemu zaslužuje biti nominirana u ovom razdoblju. Tako ćemo vlastita sredstva istovremeno moći usmjeriti u druge projekte u ovoj županiji koji ne odgovaraju kriterijima EU”).

Za neupućene, biti ‘nominiran’ isto je što i biti ‘predložen’ pa će se, drugim riječima, ova sad već fantomska brza cesta graditi kad i ako nam EU za nju udijeli novac ili u prijevodu ‘jednoga lipoga dana, a možda ni tada’ dok će novac namijenjen njenoj izgradnji HC trošiti na druge projekte kako to već njihovi nalogodavci (čitaj: politika) odluče.

Stoga bi i najveći naivci napokon morali shvatiti zašto je HC-u odnosno političarima važno promet s Jadranske magistrale po svaku cijenu preusmjeriti omiškom zaobilaznicom na nejaka poljička cestovna pleća jer sam Škorić otvoreno priznaje da se za barem još jedno desetljeće ne treba nadati radovima na prometnici koja je godinama bila prioritet nad prioritetima u svim planovima HC, ali sad, eto, više nije nego je, po Škoriću i HC-u, europska briga. Tko je i kad tako odlučio najmanje je važno jer cijela ova blamaža ionako više govori o nama nego o onima koji nas iz godine u godinu vuku za nos.

Za nevjerne Tome, evo i spomenutog ulomka iz intervjua Josipa Škorića pa se sami uvjerite u naprijed navedeno: “(…) Kad se voziš od Makarske do Splita dva ili tri sata, onda te ne zanima to što je netko prije par godina pustio da sve dozvole za brzu cestu Omiš-Split isteknu i što smo morali krenuti u postupak od nule. No, nema smisla tražiti krivce i alibije. Idemo rješavati problem maksimalno brzo i po pravilima struke. Javno smo komunicirali svoje planove, planirane rokove i usprkos koroni nastojimo ih se držati, pogotovo u onom dijelu koji se odnosi na obveze Hrvatskih cesta. Također, EU sredstva su nam velika prilika i ponosno mogu reći da smo ih do sada iskoristili u maksimalnom mogućem iznosu, a spremni smo i za novo programsko razdoblje. Ako je most Pelješac bio najvažniji projekt prošle omotnice, onda je brza cesta Omiš-Split nešto što po svemu zaslužuje biti nominirana u ovom razdoblju. Tako ćemo vlastita sredstva istovremeno moći usmjeriti u druge projekte u ovoj županiji koji ne odgovaraju kriterijima EU, ali će bitno unaprijediti kvalitetu života građanima (…)”.

Ako kome ovo Škorićevo prc… u zdrav mozak nije bilo dovoljno, ostatak intervjua dostupan je na https://dalmatinskiportal.hr/vijesti/intervju-josip-skoric–prometna-slika-splita-uskoro-ce-se-potpuno-izmijeniti–ove-godine-ulazemo-skoro-700-milijuna-kuna-u-ceste-splitsko-dalmatinske-zupanije/75795?fbclid=IwAR1k8qjxrk9CsJJwrNsY61IcdnuYCmK1v3bViqZBCxChPlNivMmd4Fu3vWs

Facebook Komentari