U povodu Dana Grada Solina i blagdana Male Gospe, a naročito u povodu skorašnjih izbora, potpredsjednik Vlade RH i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković podario je javnosti splitske urbane aglomeracije novi naramak obećanja, od izgradnje Mravinačke rampe i dionice „čvorište Mravince“ – „čvorište TTTS“ do skorašnjeg puštanja u promet krnje Omiške zaobilaznice i raspisa natječaja za dionicu do Dugoga Rata, samo nikako javnosti da objasni zašto se ne nastave 2011. obustavljeni radovi na izgradnji najvažnije dionice buduće brze ceste do Omiša – od „čvora TTTS“ do „čvora Grljevac“ – za koju je još 2007. ishođena građevinska dozvola i za koju su u više navrata osiguravana sredstva.
Premda bi se jedino izgradnjom ove dionice drastično smanjili svakodnevni zastoji na Jadranskoj magistrali od Stobreča do Grljevca, ni Vladi ni ministru ona nije ni u primisli pa ih još jednom pitamo – zašto?