„Konačno, konačno!“ kočoperi se s naslovnice današnje Slobodne Dalmacije (26. veljače 2023.) blagovijest da „cesta Split-Omiš ide svome kraju, a dionica Mravince-Jesenice imat će četiri traka“ o čemu se autor priloga raspisao preko cijele druge i dvije trećine treće stranice iznoseći kao jedinu novost, štoviše, kao ‘vijest dana’ tek vjesticu kako se „za dionicu Mravince-TTTS u ponedjeljak otvaraju ponude“.
E sad, što je povod, a što razlog da uredništvo SD ovoliko udarnog medijskog prostora i to pod egidom „novosti“ posveti tekstu koji senzacionalistički reciklira lešinu od ‘vijesti’ kako „cesta Split-Omiš ipak ide kraju“. Je li to novo kupovanje vremena i strpljenja izigranih građana za još jednu odgodu početka gradnje spomenute brze ceste koju je nedavno nagovijestio i sam predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić rekavši da „za razdoblje do 2027. EU ne preferira cestovne projekte“ ili se radi o prikrivenome ‘promo tekstu’ uoči superizborne 2024, prosudite sami.
Za čitatelje s područja splitske aglomeracije jedina relevantna vijest u ovome trenutku bila bi ona o nastavku 2007. započetih, a 2011. naprasno prekinutih radova na dionici brze ceste „čvor TTTS“ – „čvor Grljevac“ s pristupnom cestom do DC8 s obzirom da samo ona ima izravan utjecaj na rješavanje prometnih gužvi i zastoja na dionici Jadranske magistrale od Stobreča do Grljevca, godinama najopterećenijoj prometnici u Hrvatskoj. O tome, nažalost, u bajci SD o ‘cesti koja ide svome kraju’ nema ni slova! A nema slova ni o tome za koga i zašto se gradi trajektna luka u Krilu zbog koje dionica od Mravinaca do Jesenica ima četiri traka.