U državi u kojoj se svečano puštaju u rad čak i obični bankomati, kao što je to početkom travnja ove godine učinio ponosni Ličko-senjski župan Ernest Petry u Ličkom Osiku, očekivalo se da će konačno puštanje u promet ‘velebne’ omiške obilaznice biti u najmanju ruku trijumfalno s obzirom na trud, vrijeme i novac uložen u izgradnju dvaju tunela povezanih jednim mostom čija svrha je preusmjeravanje dijela prometa s Jadranske magistrale na poljičke pute i oputine kako bi se koliko-toliko prometno rasteretilo središte Omiša i kupilo novo vrijeme za odgodu izgradnje brze ceste između Splita i Omiša.
 
Nasuprot tome i dosadašnjoj praksi, investitor Hrvatske ceste d.o.o. jedva da se tim povodom oglasio (unatoč aktualnoj kampanji za EU parlament u kojoj je svaki uspjeh dobrodošao) što je najbolji pokazatelj da postoje ozbiljni razlozi zbog kojih je izostao očekivani (politički) spektakl. Ili je čak i u Hrvatskim cestama d.o.o. skromnost naglo postala vrlina?!
Facebook Komentari