Da Hrvatske ceste ne raspolažu novcem za izgradnju novog ulaza u Split iz smjera Vučevice, kako izvještava današnji Jutarnji list, i nije neka vijest zato što vijest nije ni to da novca nema ni za neusporedivo kraću i jeftiniju dionicu čvor” Mravince”-čvor “TTTS” na koju se nastavlja brza cesta Stobreč-Omiš koja je, kako se u HC desetljećima zaklinju, prioritet svih cestovnih prioriteta u Hrvatskoj!
Doduše, dok EU ne odriješi kesu (ako je odriješi!?), Hrvatske ceste će, obećaju, pronaći nešto ‘siće’ za projektiranje (tko zna koje po redu?!) dionice čvor “TTTS-čvor “Grljevac”-čvor “Stara Podstrana”-čvor “Jesenice”-čvor “Dugi Rat”, dok je, kako ističu, u tijeku pribavljanje dokumentacije za ishođenje lokacijske dozvole. Zanimljivo, najkritičniju dionicu u državi – čvor “TTTS”-čvor “Grljevac” – na kojoj su još 2007. otpočeti radovi, a 2011. bez objašnjenja prekinuti, nitko ne spominje.
No zato je, citiramo, od omiške strane u tijeku gradnja obilaznice grada koja će se po završetku privremeno priključiti na postojeću državnu cestu (čitaj: na srednjopoljičku cestovnu infrastrukturu iz doba austrougarske!) do dovršetka gradnje spoja do Dugog Rata (čitaj: do Bog zna kad!).
Eto, je li sad jasnije zašto se mi u Savezu za Poljica ne veselimo novome mostu preko Cetine i ‘izlijevanju’ prometa iz smjera Makarske kroz Srednja Poljica prema Splitu odnosno čvoru Blato n/C na autocesti A1?
Facebook Komentari