

Doduše, dok EU ne odriješi kesu (ako je odriješi!?), Hrvatske ceste će, obećaju, pronaći nešto ‘siće’ za projektiranje (tko zna koje po redu?!) dionice čvor “TTTS-čvor “Grljevac”-čvor “Stara Podstrana”-čvor “Jesenice”-čvor “Dugi Rat”, dok je, kako ističu, u tijeku pribavljanje dokumentacije za ishođenje lokacijske dozvole. Zanimljivo, najkritičniju dionicu u državi – čvor “TTTS”-čvor “Grljevac” – na kojoj su još 2007. otpočeti radovi, a 2011. bez objašnjenja prekinuti, nitko ne spominje.
No zato je, citiramo, od omiške strane u tijeku gradnja obilaznice grada koja će se po završetku privremeno priključiti na postojeću državnu cestu (čitaj: na srednjopoljičku cestovnu infrastrukturu iz doba austrougarske!) do dovršetka gradnje spoja do Dugog Rata (čitaj: do Bog zna kad!).
Eto, je li sad jasnije zašto se mi u Savezu za Poljica ne veselimo novome mostu preko Cetine i ‘izlijevanju’ prometa iz smjera Makarske kroz Srednja Poljica prema Splitu odnosno čvoru Blato n/C na autocesti A1?
Facebook Komentari