U priloženome članku SD o početku rekonstrukcije ceste kroz Tugare „ako Zagreb vrati novac“, jedino je sigurno ono što piše u nadnaslovu: „Stanovnici cijelog poteza od Splita do Omiša plaćaju milijunske cestarine“. Naime, ako se i kad 5,5 kilometara ceste kroz Tugare i rekonstruira, nemoguće je tvrditi da „glave i nadalje neće biti u torbi“ s obzirom da je od ukupno 16 kilometra ove prometno sve opterećenije županijske ceste koja povezuje Naklice sa Strožancem (a zapravo Omiš sa Splitom) valjano rekonstruiran tek kilometar i pol, od Strožanca do skretanja za Korešnicu, što je daleko manje od „70 posto trase“ kako u članku piše.  

Stoga koristimo priliku još jednom naglasiti da je jedino pravo rješenje izgradnja lokalnih obilaznicā Tugara, Srinjina i Žrnovnice zbog višestrukih koristi kako dionicima u prometu tako i žiteljima spomenutih srednjopoljičkih mjesta uključivo Sitno Donje i Gornje te Dubravu.

Facebook Komentari