Stručni tim Hrvatskih cesta d.o.o. kojim se ravnatelj ove državne tvrtke Petar Škorić naveliko diči napokon je otkrio postojanje bure u kanjonu Cetine – izvještava SD u današnjemu broju (u privitku) – ali zasad ne i način kako od te iste bure zaštititi vozila koja će do izbora, valjda, prometovati mostom. Doduše, Škorić i družina moraju još ‘otkriti’ i dan bez vjetra kako bi most svečano pustili u promet nedovodeći u pitanje sigurnost svečara, a poslije – što i kako bude! Zatvarat će, kažu, most kad baš jako zaburi, s nadom da će se vozači priviknuti na vjetrošokove koji će ih prije i poslije dočekivati na mostu po izlasku iz tunelā s obje strane mosta.
Bura, međutim, nije i jedini problem koji će sudionicima u prometu zadavati buduća Omiška zaobilaznica. Puno veći problem je stalna opasnost od odrona kamenja pri vožnji kanjonskom cestom D70 kroz Zakučac pa stoga još jednom apeliramo da se u najkraćemu mogućem roku pristupi izgradnji tunela „Priko“ u dužini od svega 50-tak metara kroz tzv. Jurišića greben te u nastavku izgradnji tunela „Lisičina“ u dužini od 300-tinjak metara s obzirom da jedino oni sudionike u prometu čuvaju od pogibelji za razliku od prometnih znakova postavljenih na prilazima novome mostu koji služe tek ‘pranju ruku’ od odgovornosti.
Puno je toga još što je moglo i moralo biti bolje mišljeno i planirano o čemu smo pisali i pisat ćemo. Ali za neke promjene nabolje još uvijek nije kasno! Zato iznova apeliramo na Hrvatske ceste d.o.o., ravnatelja Josipa Škorića te potpredsjednika Vlade RH i ministra Olega Butkovića, da u obostranom interesu napokon uspostave dijalog s lokalnom zajednicom na što ih u konačnici i zakon obvezuje.