Na području splitske urbane aglomeracije Hrvatske ceste d.o.o. neviđenom upornošću grade sve što nije prijeko potrebno kako bi izbjegle ili barem nanovo prolongirale graditi sve ono što jest prijeko potrebno i što domicilno stanovništvo desetljećima priželjkuje. Slikovitije rečeno, umirućem pacijentu umjesto bajpasa rade manikuru!
Primjera je mnogo pa ćemo navesti samo najvažnije. Grade se, primjerice, raznorazne ulazno-izlazne rampe na postojeće prometnice, lijeva i desna skretanja u istoj razini vrlo prometnih raskrižja, krnje obilaznice kojima se zaobilaze suštinski prometni problemi, beznadežne sanacije klizišta i odroništa, tuneli koji vode iz ničega u ništa, velebni mostovi poput najnovijega u kanjonu Cetine ali, kako se čini, bez zaštite od vjetra zbog upitne sigurnosti nosive kontrukcije mosta te ono najbitnije, manje važne dionice Splitske obilaznice i buduće brze ceste do Omiša, a što za posljedicu ima stvaranje novih prometnih zastoja i tamo gdje ih nije bilo.
S druge strane ne grade se objekti od životne važnosti kao što je desetljećima najopterećenija prometnica u državi, dionica “čvor TTTS” – “čvor Mutogras” čija izgradnja je 2011. naprasno obustavljena, nema ništa ni od denivelacije najopterećenijega raskrižja u državi “Stobreč-TTTS”, nema ni tunela “Lisičina” u kanjonskome dijelu državne ceste DC-70 u Zakučcu koji bi sudionicima u prometu sačuvao i živce i glave s obzirom da je pješacima tamo prolaz zabranjen pa mîle cestom na vlastitu odgovornost, nema ni ozbiljnije rekonstrukcije županijske ceste ŽC-6142 od Strožanca do raskrižja sa DC-70 u Naklicama na Konalu koja će puštanjem u promet Omiške zaobilaznice postati alternativa brzoj cesti Stobreč – Omiš o čijoj važnosti je suvišno trošiti riječi jer one ionako ne dopiru do ušiju koje su ih odavno morale čuti. No zato je u planovima (Nova multimodalna platforma Splitske aglomeracije Solin-Stobreč-Dugi Rat-Omiš) nikome potrebna trajektna luka u Krilu zamišljena, čini se, kao kamen pomutnje tj. alibi za nova nečinjenja.
Sve naprijed navedeno nameće pitanje zašto je Hrvatskim cestama d.o.o. i Vladi RH prometna infrastruktura Urbane aglomeracije Split zadnja rupa na svirali za razliku, recimo, od riječke ili zadarske?
Možda zato što ovdašnja dica manje plaču pa je mater oguglala?!