
Čak četiri mjeseca prije roka pušten je u promet Istarski Ipsilon u punome profilu. Uz Pelješki most čija se izgradnja također bliži kraju, to je najveći i najvrijedniji objekt prometne infrastrukture u Hrvatskoj. Istovremeno su krenuli i pripremni radovi na probijanju druge cijevi tunela kroz Učku pa će vožnja od Zagreba do Pule uskoro trajati svega dva i pol sata i to u punome profilu autoceste. Otprilike jednako kao i vožnja od Trogira do Omiša ili obratno. Razlika je jedino u tome što je zaobilaznica Trogir-Omiš, za razliku od spomenutih, već desetljećima najopterećenija prometnica u Hrvatskoj pa se i jednako dugo nalazi na vrhu svih prioriteta (naročito dionica ‘čvor TTTS’ – ‘čvor Grljevac’ koja je, međutim, misteriozno nestala iz svih planova izgradnje premda odavno posjeduje važeću građevinsku dozvolu). No, strpljen-spašen, doći će jednom red i na nas. Pardon, na našu unučad.