Umjesto očajavanja, vozači sa šireg splitskog područja moraju poduzeti sve što je u njihovoj moći da se u najkraćem mogućem roku pristupi izgradnji brze ceste Split – Omiš s tim da prioritet svih prioriteta bude nastavak 2007. započetih, a 2011. naprasno obustavljenih radova na dionici „čvor TTTS“ – „čvor Grljevac“ s pristupnom cestom do DC8 (Jadranska magistrala) te izgradnja deniveliranoga križanja „Stobreč“ zato što se jedino izgradnjom ovih objekata cestovne infrastrukture mogu riješiti ili barem značajno umanjiti prometne gužve i zastoji na potezu od Sirobuje do Grljevca kojima svakodnevno svjedočimo tijekom cijele godine.
Nasuprot tome forsira se izgradnja dionice „čvor Mravinci“ – „čvor TTTS“ koju je politika nametnula kao prioritet premda se njenom izgradnjom u prometnome smislu neće dogoditi nikakav značajniji pozitivni pomak kao što neće ni ‘kozmetičkim’ uređenjem stobrečkoga raskrižja niti privremenim puštanjem u promet omiške obilaznice.
I napokon, ako su doista na rubu očaja, vozači bi napokon morali barem kao odgovorni birači uskratiti svoje glasove onima koji im godinama daju lažna obećanja, a novac namijenjen splitskoj cestovnoj infrastrukturi preusmjeravaju drugima.