Objave s prometnom tematikom poput ove koju prenosimo iz današnjega broja SD nisu ništa drugo doli nova epizoda bajke za odrasle koju netko sustavno plasira u javnost nudeći lažnu nadu sve očajnijim žiteljima splitske urbane aglomeracije da će stanje u prometu uskoro biti bolje.

S druge pak strane nitko relevantan ne usuđuje se otvoreno reći da će stanje u prometu biti samo gore zato što se umjesto stručnih nameću politička prometna rješenja kao što je forsiranje ishodišne dionice buduće obilaznice od Mravinaca do TTTS-a jer promet koji će se njome preusmjeriti s brze ceste iz smjera Solina i Klisa prema TTTS-u zadugo će dodatno opterećivati ionako najopterećenije prometno raskrižje u državi, ono stobrečko.

Stoga je naprosto nevjerojatno da barem čelni ljudi Splita, Solina, Podstrane, Dugog Rata i Omiša na čelu sa SD županom to ne uviđaju i ne zauzmu se za hitan nastavak radova na dionici „čvor TTTS“ – „čvor Grljevac“ s pristupnom cestom do DC8 (Jadranska magistrala) koji su davne 2007. započeti, a 2011. naprasno i bez obrazloženja obustavljeni te izgradnju deniveliranoga križanja „Stobreč“ zato što se jedino izgradnjom ovih objekata cestovne infrastrukture mogu riješiti ili barem značajno umanjiti prometne gužve i zastoji na potezu od Sirobuje do Grljevca kojima svakodnevno svjedočimo tijekom cijele godine, naravno, do konačne izgradnje brze ceste Split – Omiš kao jedinog pravog rješenja na koje ćemo započetim tempom pričekati još barem jedno desetljeće.

Facebook Komentari