Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. državne tvrtke kojoj je pored ostaloga povjerena i izgradnja fantomske brze ceste Split–Omiš svojim dosadašnjim izjavama po pitanju rokova njene izgradnje i načina financiranja pokazao se pravim gospodarom svoje riječi u smislu „ja reka, ja poreka!“
 
Zapamtimo stoga i ovu njegovu najavu koja prema pisanju Damira Petranovića za Tportal.hr glasi:
 
(…) Za jedan od ključnih prometnih projekata na ovom području, brzu cestu Solin-Omiš kao zaobilaznicu gusto naseljenog područja koja se planira i gradi dulje od dvadeset godina, Škorić je iznio nove vremenske rokove: nakon otvorenja dijela oko Omiša, raspisan je natječaj za manji dio do Dugog Rata koji će se djelomično financirati iz europskih fondova.
 
‘Preostali dio ćemo rješavati kada bude spremna dokumentacija’, rekao je Škorić, kod kojega smo ipak inzistirali na vremenskim rokovima.
 
‘Mislim da ćemo većinu stvari završiti do kraja ovog operativnog programa’, rekao je.
 
Drugim riječima, Split kao najveći grad u državi sa samo jednim spojem na autocestu svoj će drugi spoj dobiti ‘za najmanje četiri do pet godina’ – ali kao jedini veliki grad bez cestovne obilaznice ni nju neće dobiti ‘prije kraja ovog operativnog programa’, dakle prije 2030. godine.
Facebook Komentari